×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تحول دیجیتال زمانی اتفاق می افتد که اپراتورهای عمده ارتباطی در حوزه نوآوری فعال شوند

گیلان پیام/ مدیر توسعه کسب و کار مخابرات ایران در همایش نوآوری در حوزه زیرساخت مخابراتی و آی‌سی‌تی که امروز یکشنبه ۱۴اسفند در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از توسعه کسب و کار در عصر کنونی می‌کنیم، نمی‌توانیم تحول دیجیتال را نادیده بگیریم. مخابرات ایران برای رسیدن به تحول دیجیتال باید به تقویت سبک رهبری توجه کند.
دکتر باقری در ادامه افزود: امروز دیگر دوران استانداردسازی گذشته است و حالا موضوع توانمندسازی اهمیت پیدا کرده و همچنین دوره الزام و ایجاد مانع گذشته و اکنون به مرحله نوآوری رسیدیم. اکنون در شرایطی قرار داریم که نمی‌توانیم برای فردا و هفته آینده برنامه‌ریزی کنیم و ذائقه مشترکان به طور دائم در حال تغییر است.
مدیر توسعه کسب و کار مخابرات ایران عنوان کرد: کار اپراتوری و فناوری اینترنت اشیا علاوه بر تصور موجود بر عهده مخابرات است. کارشناسان و نظریه‌پردازان صنعت مخابرات تحول دیجیتال را لازمه توسعه اقتصادی در همه کشورها می‌دانند. استارت‌آپ‌ها باید بدانند مخابرات مسیر ورود به بازار صنعت فناوری اطلاعات و تعامل با دستگاه‌های دولتی است.
وی با اشاره به شرایط پیچیده کسب و کار در حال حاضر گفت: باید هاهنگ با ذائقه مشتری و کسب و کار پیش برویم.
دکتر باقری گفت: فعالیت اپراتورها در حوزه اینترنت اشیا و بیگ دیتا آینده صنعت مخابرات است و در فعالیت آتی شرکت مخابرات استارتاپ ها و شرکت های نوآور جایگاه ویژه ای دارند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.