×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
باید باور لازم برای سرمایه گذاری در استان گیلان ایجاد کرد/فضای اقتصادی امروز نیاز به بازارسازی دارد

گیلان پیام/ سید محمد اسحاقی صبح امروز در مراسم تجلیل از واحد های نمونه صنعتی و معدنی که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار گردید با بیان اینکه باید باور لازم را برای سرمایه گذاری در استان گیلان ایجاد کرد گفت : مشکلات تولید کنندگان فقط مختص جغرافیای استان گیلان نیست و باید برای نسل های آینده باورسازی کنیم و تکلیف ما باورسازی است و نه باور سوزی.
وی افزود: بسیاری معتقد بودند سرمایه گذاران تمایلی برای سرمایه گذاری در جغرافیای گیلان ندارند اما مرکز پژوهش های مجلس رتبه ۱۲ را به این استان اختصاص داد.
سید محمد اسحاقی اضافه کرد : صنایع تولیدی را نمی شود بصورت فله‌ای مدیریت کرد و به رغم همه مشکلات به سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تکلیف شده صنایع دسته بندی و صنایع برتر و ممتاز شناسایی شوند.
وی خاطرنشان کرد: برخی صنایع نه تنها تولید ثروت نمی کنند بلکه مشکل آفرین هستند و تولید ثروت بیشتر برای کشور نیاز است و به علم و فناوری و تخصص نیاز دارد و بایستی سره از ناسره شناسایی شود و کسانی که در تولید ثروت گام برمی دارند شناسایی شوند.
وی ادامه داد: اگر نهاد و سازمان و دستگاهی به وظیفه خود به درستی عمل نکرده و متخلف است باید این موارد از سوی تولید کنندگان گزارش شود تا بتوانیم با برخورد با آنها جلوی کوتاهی ها را بگیریم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.