×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرایط آزادی ۱۶۰ نفر از زندانیان واجد شرایط گیلان در همایش کارآفرینی اجتماعی فراهم شد

گیلان پیام/دکتر روهام قلیچی افزود: در راستای رسالت های اجتماعی این مرکز، همایش فرهنگی، آموزشی کارآفرینی اجتماعی، با هدف تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که حائز شرایط دریافت پابند الکترونیکی می باشند، روز گذشته در سالن همایش بانک ملی گیلان برگزار شد.
وی تصریح کرد در این برنامه که با حضور پرشور فعالان اقتصادی و علاقه مندان به مباحث کارآفرینی برگزار شد، سخنان بسیار تاثیرگذار و پر محتوایی توسط دکتر نبی ارائه گردید که مورد توجه حاضران گرفت.

قلیچی افزود: همچنین در انتهای این مراسم، با عنایت به فعالیت بنیاد خیریه دکتر نبی، با مشارکت فعالان اقتصادی و خیرین حاضر در همایش، زمینه آزادسازی ۱۶۰ زندانی حائز شرایط آزادی با پابند الکترونیکی فراهم گردید.
وی همچنین گفت: در زمینه اشتغال افراد مذکور نیز مقرر گردید پیگیری لازم توسط اداره کل صمت استان و اتاق اصناف با همکاری خیرین صورت پذیرد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان همچنین از برنامه ریزی و تلاش چندین ماهه برای برگزاری این برنامه در اسفندماه سالجاری، جهت بازگشتن زندانیان واجد شرایط به کانون خانواده در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: در زمینه امور خیر از جمله آزادی زندانیان واجد شرایط جرایم غیر عمد و زمینه سازی جهت اشتغال آنان و نیز ترویج فرهنگ کارآفرینی اجتماعی با کمک فعالان اقتصادی و اجتماعی استان، برنامه های متنوعی در آینده هم تدوین خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.