×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کسب مقام اول در مسابقات سراسری شنای وزارت نیرو

گیلان پیام/در بیستمین دوره مسابقات سراسری شنای برادران وزارت نیرو که با حضور ۱۶ تیم از هیات های ورزش استان های کشور در دو بخش انفرادی و تیمی و به میزبانی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در مجموعه ورزشی سد و نیروگاه گتوند(اهواز – شوشتر ) برگزار شده بود، تیم شنای صنعت آب و برق استان گیلان موفق به کسب مقام نخست شد.
تیم شنای صنعت آب و برق استان گیلان با کسب ۹ مدال رنگارنگ، ۵ مدال طلا، ۱ نقره، ۳ مدال برنز، و ۲ مقام چهارم و یک مقام پنجم با ۱۹۲ امتیاز در مسابقات انفرادی مقام اول و در مسابقه ۴*۲۵ مختلط تیمی به مقام اول دست یافت.
در این دوره از مسابقات آقایان؛ سید مهدی طاهایی، سید سلمان نظامی و ابوالقاسم عبداله نژاد از شرکت برق منطقه ای گیلان، ابراهیم عزیزی و سید اسماعیل حسین زاده از شرکت آب منطقه ای گیلان، محمدرضا عبید رحمانی، جعفر یونسی(مربی) و علیرضا تحویلداری(سرپرست) از شرکت توزیع نیروی برق گیلان حضور داشتند.
شایان ذکر است که تیم شنای برادران صنعت آب و برق استان گیلان در مسابقات سراسری وزارت نیرو، از سال ۱۳۹۲ تاکنون موفق به کسب ۵ مقام قهرمانی، ۲ مقام نائب قهرمانی و یک مقام سوم شده اند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.