×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح متمرکز ۴۴ پروژه حوزه انرژی بخش مرکزی به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد تومان

گیلان پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی امروز دوشنبه هفدهم بهمن ماه، با حضور در مراسم افتتاح متمرکز ۴۴ پروژه حوزه انرژی در روستای پیرکلاچای، اظهار داشت: از ابتدای تصدی دولت سیزدهم؛ حرکت جهادی، حضور میدانی، پاسخگویی و تلاش در راستای جبران کم کاری ها و کمبود های به جا مانده از سنوات گذشته، در دستور کار کارگزاران دولت در دستگاه‌های مختلف قرار گرفته است.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان این مطلب که مجموعه پروژه های انجام شده در حوزه انرژی و توسعه و تقویت شبکه توزیع برق شهرستان رشت، ۱۸۴ میلیارد تومان می‌باشد، گفت: امروز از روستای پیرکلاچای و بصورت متمرکز، ۴۴ پروژه به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
وی از جمله این طرح‌ها را تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار و احداث شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی عنوان و اظهار داشت: پیرکلاچای از جمله روستاهایی است که به همت پرسنل پرتلاش شرکت توزیع برق شهرستان، کل شبکه مسی آن به کابل خودنگهدار تبدیل گردیده و انشاءالله در نظر است تا در پایان سال آینده، شاهد تحقق این مهم در تمامی نقاط شهرستان باشیم.

واگذاری ۱۰۳ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ‌رو استان
امام پناهی با اظهار این مطلب که نمونه های بسیاری برای تلاش دولت سیزدهم در ارائه خدمت جهادی، بی منت و فراگیر به هموطنان سراغ داریم، خاطرنشان کرد: نقش عشایر و دامداران در تامین امنیت غذایی کشور امری مهم است و دولت به جد پیگیر رفع مشکلات این عزیزان و افزایش ضریب برخورداری آنان از امکانات و رفاه می باشد.
وی افزود: با هدف تحقق این خواسته، امروز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۰۳ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل برای تامین برق عشایر کوچ‌رو استان تقدیم این عزیزان خواهد شد.
در مراسم امروز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز حضور داشت.
در دهه مبارک فجر ۱۴۰۱، با شعار “ایران استوار، ۴۴ سال افتخار” و با تلاش جهادی همه دستگاه‌ها، تعداد ۲۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش های تابعه شهرستان رشت به بهره‌برداری خواهد رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.