×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در اداره کل بیمه سلامت برگزار شد

گیلان پیام/مدیر کل بیمه سلامت دراین مراسم حضرت زهرا(س) را به عنوان بهترین الگو برای تمام زنان جهان درهمه عرصه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی یاد کرد و اظهار داشت:. الگو گرفتن از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا (ص) مایه ی آرامش و سعادت برای خانواده هاست.
وی افزود:زنان و مادران جامعه اولین مربیان جامعه هستند که به عنوان کانون خانواده نقش آفرینی می نمایند.عاطف راد خاطر نشان کرد دراداره کل بیمه سلامت حضوربانوان در محیط شغلی از میانگین کشوری بالاتر می باشد که جای خرسندی دارد.
وی گفت: حضور بانوان دراداره کل بیمه سلامت نیز سبب ایجاد تعادل و توازن در حوزه های کارمندی می شود و کارکنان خانم اداره افرادی فعال، توانمند و با انضباط کاری بالا هستند.عاطف راد افزود: تصدی پست های مدیریتی و کارشناسی اداره کل توسط زنان، نشان از اهمیت حضور بانوان در فعالیت های اداره کل بیمه سلامت است.
وی درادامه با بیان اینکه بانوان اداره کل در مسابقات ورزشی برگزار شده ازسوی ستاد سازمان خوش درخشیدند ، کسب مقام نخست در تنیس روی میز توسط خانم حقگو و مقام سومی در آمادگی جسمانی توسط خانم مرادی را نشانه تلاش وحضور فعال بانوان در این عرصه دانست.
در پایان این مراسم ازبرندگان مسابقات فرهنگی وهنری با اهدای لوح یادبود و هدایای ویژه تقدیر بعمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.