×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اقدامات خوبی در رفع مشکل طرح های مسکونی ایثارگران، در دست انجام است

گیلان پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی در سومین نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، گفت: جامعه سربلند ایثارگری چه در دوران دفاع مقدس با بذل جان و گذشتن از آسایش خود و چه امروز در عین مشکلات، همچنان در سنگر تبیین و دفاع از دستاوردهای انقلاب پیشگام می‌باشند.
وی افزود: چنین انسان‌هایِ مخلصی که سختی‌های روزگار تاثیری در داوری آنها نسبت به واقعیات نداشته و همچنان در جبهه حق قرار دارند؛ شایسته خدمت بی منت و تلاش جهادی مسئولان در رفع مشکلات خود می‌باشند.
فرماندار رشت با اشاره به سپری شدن زمان نسبتا زیادی از جانمایی قطعات ۱۵ و ۲۵ هکتاری جنب مسکن مهر رشت برای اجرای طرح مسکن ایثارگران، گفت: رسیدگی به موارد موجود و رفع موانع انجام طرح‌های مسکونی این عزیزان، در دستور کار کارگزاران دولت سیزدهم قرار گرفته و به زودی شاهد اقدامات عملی و موثری در این زمینه خواهیم بود.
امام پناهی افزود: با آماده‌سازی و قطعه بندی فیزیکی عرصه‌های فوق و تحویل به افراد ذینفع، علاوه بر ایثارگران رشت، جامعه ایثارگری دیگر شهرستان‌ها نیز از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
امام پناهی هم افزایی امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های مرتبط مانند بسیج سازندگی، راه و شهرسازی، شهرداری و نقش حمایتی و تسهیل‌گر سایر دستگاه‌ها در پیشرفت مراحل انجام کار آماده سازی را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: طولانی شدن بیش از این عملیات آماده سازی و واگذاری پسندیده نخواهد بود.
نماینده عالی دولت در مرکز استان هموارسازی راه دسترسی به عرصه‌های مورد نظر، مشخص نمودن شوارع اصلی و فرعی، تامین مصالح مورد نیاز و تعیین تکلیف قطعاتی که به عنوان فضای سبز منظور گردیده اند را از جمله مسائلی برشمرد که در آینده نزدیک نسبت به آنها تصمیم‌گیری و رفع معضل خواهد شد.
در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اعضاء شورای مشورتی ایثارگران شهرستان به بیان نقطه نظرات خود در زمینه رفع گره ها و چگونگی تسریع در روند انجام کار پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.