×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز به کار سمینار دفاتر فنی ادارات کل نوسازی مدارس در گیلان

گیلان پیام/ سیمنار دو روزه دفاتر فنی ادارات کل نوسازی مدارس استان های گلستان، گیلان و مازندران با حضور نمایندگان سازمان نوسازی مدارس کشور در بندرانزلی آغاز به کار کرد.
آیین افتتاحیه این سمینار با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، دکتر غلامرضا اکرمی مشاور ریاست سازمان و معاونین فنی و کارشناسان دفاتر فنی سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی استان های گلستان، مازندران، گیلان و سازمان نوسازی مدارس کشور در سالن جلسات مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بندرانزلی برگزار شد.
شایان ذکر است سمینار مذکور با هدف ارزیابی و تحلیل طرح های عمرانی، معماری و تاسیساتی به مدت دو روز در تاریخ های ۲۷ و ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ در قالب کارگروه های معماری، سازه و تاسیسات برقی و مکانیکی به صورت جداگانه و تخصصی برگزار و کارشناسان دفاتر فنی به بحث و تبادل نظر و اشتراک تجربیات خواهند پرداخت.
گفتنی است در بخش کنفرانس دو تن از اساتید برجسته دانشگاه های گیلان دکتر شیرین کام با موضوع میراگرها در معماری فضاهای آموزشی و دکتر معز با موضوع فناوری های نوین ساخت به ارائه مطالب پرداخته و پس از اتمام آخرین جلسات تخصصی، بازدید از چند پروژه فاخر صورت خواهد پذیرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.