×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر و تشکر فرمانده سپاه قدس گیلان از مدیریت مخابرات منطقه گیلان

گیلان پیام/به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، طی جلسه ای با حضور سرهنگ مصطفی منزوی فرمانده حوزه ادارات کل سازمان بسیج کارمندان و تنی چند از فرماندهان سپاه و بسیج، با اهدای لوحی از سوی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، از مدیریت مخابرات منطقه گیلان و فرماندهی پایگاه بسیج شهید منتظری تشکر و قدردانی بعمل آمد.

متن تقدیر سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان به شرح ذیل است:

“بسمه تعالی
بسیجی سرافراز جناب آقای یداله حسنی
مدیریت محترم مخابرات منطقه گیلان
سلام علیکم
دست یافتن به آرزوهای بزرگ ملی نیازمند توکل به لطف الهی برای برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر پیشرفت و ترقی ، فکر روشن، عزم راسخ، شجاعت و اخلاص است و انسان مؤمنی که مبانی جمهوری اسلامی ایران و راه امام بزرگوار را عمیقاً پذیرفته است، امیدبخش ترین نیرویی است که می­تواند ملت ایران را در راه رسیدن به آرزوهای بزرگش یاری رساند.
به پاسداشت تدبیر و تلاش همراه با جدیت و مجاهدت شما در رعایت ایمان و اخلاق، انضباط اجتماعی، وظیفه شناسی، حس تعهد و مسئولیت و تلاش های ارزشمند و مخلصانه جنابعالی این لوح تقدیر تقدیم شما می­گردد .
با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، امیدوارم در مسیر رضای ایزد متعال و در سایه عنایت حضرت ولیعصر(عج) ، در اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، منصور و سعادتمند گردید . از شما بعنوان مدیر برتر بسیجی استان گیلان تقدیر میگردد.”/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.