×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرقت تأسیسات مخابراتی همواره یکی از مهم ترین چالش های مردم و مسئولین بوده است

گیلان پیام/در راستای مسئولیتهای اجتماعی و رسیدگی به مشکلات اینترنتی و مخابراتی مردم استان گیلان، مدیریت مخابرات منطقه گیلان در برنامه زنده رادیویی” در شهرما ” حضور یافت.
مهندس حسنی در گفتگو با برنامه زنده رادیویی”در شهر ما” گفت: سرقت تأسیسات مخابراتی همواره یکی از مهم ترین چالش های مردم و مسئولین بوده است. به طوری که در برخی مناطق به یک رویه پرتکرار و آزار دهنده تبدیل شده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
متأسفانه به خاطر سرقت های مکرر کابل های تلفن در گیلان، ممکن است به طور موردی یک خیابان دچار قطع تلفن ثابت شود که از مشترکان می خواهیم به محض قطع تلفن خود با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند و خرابی تلفن خود را به مخابرات اعلام کنند.
مدیریت مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه همکاران ما بلافاصله موضوع را پیگیری و نسبت به رفع قطع ارتباط تلفن اقدام می کنند، افزود: گرچه میزان سرقت کابل‌های تلفن زیاد است اما همکاران با دقت و سرعت العمل زیاد نسبت به ترمیم، نصب و برقراری ارتباط تلفن های ثابت اقدام می کنند.
ایشان در ادامه گفت: مخابرات منطقه گیلان با توجه به اعلام سرقت توسط مشترکین به مخابرات استان طبق برنامه ریزی و نوبت نسبت به رفع خرابی ها اقدام لازم را انجام می دهد. وی همچنین از گشت های تلفیقی شبانه همکاران واحد شبکه و نیروی انتظامی به عنوان راهکارهای حفاظتی و فنی برای کاهش این معضل خبر داد.
مهندس حسنی با تاکید بر اینکه به روزکردن خدمات شرکت مخابرات و ارایه خدمات مطلوب به مردم نیازمند تامین منابع مالی است، اظهار داشت: مراجع حاکمیتی و قانونگذاران برضرورت توسعه در بخش ارتباطات نگاه ویژه داشته و یاری رسان باشند. باید سرمایه گذاری لازم برای بازسازی و بهینه سازی شبکه صورت گیرد تا از آسیب های جدی درارتباطات کشور جلوگیری شود .
وی با اشاره به موضوع عدم افزایش تعرفه ها در ۱۲ سال گذشته گفت: در دستور العملی که از سوی ستاد تنظیم بازار با موافقت کمیسیون تنظیم مقررات و شورای رقابت ابلاغ شد مشترکین تلفن ثابت در مراکز استان ها فقط با پرداخت ۱۵ هزار تومان، از۳۳۳۳ دقیقه مکالمه شهری یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین شهری و یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه با تلفن همراه و همچنین در سایر شهرها می توانند فقط با پرداخت ۱۰ هزار تومان از۲۶۶۶ دقیقه مکالمه شهری یا ۳۵۵ دقیقه مکالمه بین شهری و یا ۱۹۰ دقیقه مکالمه با تلفن همراه بهره مند شوند.
ایشان در پایان با اشاره بر اینکه شرکت مخابرات مراحل قانونی را برای اعمال تعرفه های جدید طی کرده است،خاطر نشان کرد: هیچ گونه افزایشی در صورتحساب مشترکین روستایی اعمال نشده و با همان تعرفه قبلی محاسبه می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.