×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۴۷۰ نفر در سواحل گیلان توسط ناجیان غریق نجات یافتند

گیلان پیام/جهانبخش آرمان در حاشیه انتخابات ریاست هیات نجات غریق و غواصی گیلان در رشت عنوان کرد: ناجیان غریق گیلان با کمترین امکانات برای نجات مردم اقدام کردند و طبق آمار موجود موفق شدند جان ۴۷۷ نفر از هموطنان را از غرق شدن نجات دهند.
وی با بیان اینکه این تلاش برای نجات جان انسان ها مقدس و ماندگار است، به پرداخت حقوق ناجیان غریق افزود: با دستور استاندار گیلان حقوق منجیان غریق این استان پرداخت شد و پس از سالها آنان به موقع حقوق خود را دریافت کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به انتخابات ریاست هیات نجات غریق و غواصی گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب رئیس جدید انتظار است که این هیات با کمک و همراهی فدراسیون و با مشارکت همه پیشکسوتان حرکت خوبی به سمت تحول داشته باشد و برای پیشرفت از همه ظرفیتها استفاده کند.
مجمع انتخابات ریاست هیات نجات غریق و غواصی گیلان با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون در رشت تشکیل شد که در نهایت هاشم اسماعیلی با کسب ۱۶ رای از ۲۷ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
همچنین رضا مودبی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان در این انتخابات ۹ رای کسب کرد و ۲ نفر از اعضای مجمع انتخابات نیز رای سفید دادند.
در پایان این انتخابات نیز حامد آریانفر با کسب ۲۲ رای به عنوان کارشناس خبره، میلاد باباجانی با کسب ۱۸ رای به عنوان خزانه‌دار و سارا رخشانفر با کسب ۲۵ رای به عنوان نایب رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی گیلان انتخاب شدند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.