×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شعب تامین اجتماعی در شهر رشت ماهانه حدود ۴۵۰ میلیارد تومان انواع مستمری پرداخت می نمایند

گیلان پیام/ علی حسین نژاد با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران تحت پوشش در استان در پایان مهرماه از ۱۷۳ هزار نفر گذشته و به طور متوسط ماهانه حدود ۱۰۰۰ نفر به این جرگه میپیوندند افزود : ۷۰ هزار نفر از این تعداد مربوط به شعب سه گانه شهر رشت و شهرصنعتی بوده و ماهانه مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیارد تومان بابت مستمری آنها پرداخت میگردد .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه این رقم بیانگر سهم ۴۵ درصدی از رقم ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تعهدات بلندمدت پرداختی توسط ۲۸ شعبه اجرایی در سطح استان است اظهار داشت : تا مهرماه امسال ۲۸۸۵۰ نفر مستمری بگیر در شعبه یک رشت ، ۲۳۶۷۰ مستمری بگیر در شعبه دو رشت ، ۱۲۸۰۰ مستمری بگیر در شعبه سه رشت و ۴۶۰۰ نفر نیز توسط شعبه شهرصنعتی تحت پوشش بوده اند .
وی بیشترین رقم تعهدات پرداختی در حوزه مستمری های استان را متعلق به شعبه یک رشت با ماهانه ۱۸۳ میلیارد تومان و پس از آن شعبه دو و سه رشت با ۱۴۵ میلیارد تومان و ۸۰ میلیاردتومان دانسته و اذعان داشت شعبه شهرصنعتی نیز ماهانه ۳۵ میلیارد تومان تعهدات در این بخش داراست .
علی حسین نژاد با اشاره به اینکه در روزهای اخیر علاوه بر مستمری ماهانه ، پرداخت یکماه مابه التفاوت مستمری بگیران سایر سطوح نیز در دستور کار قرار گرفته اظهار داشت : با توجه به این مهم رقم تعهداتی استان در حوزه بلندمدت در ماههای آینده حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان بیشتر از حالت عادی خواهد بود به گونه ای که رقم تعهدات بلندمدت در شعبه یک رشت به حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در ماه میرسد .
شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان ماهانه حدود ۴۰ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و قریب به ۱۰ میلیارد تومان انواع غرامت و کمک هزینه نیز به بیمه شدگان مشمول خود پرداخت مینماید ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.