×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش تخت های بستری در شهر رشت یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهد بود

گیلان پیام/در ابتدای این دیداردکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه همیشه ارتباط خوب میان مدیریت درمان و دانشگاه منشاء خیر برای مردم بوده است اظهار داشت: در یکسال گذشته در مدیریت درمان استان اقدامات مثبتی برای ارتقای درمان برداشته شده است . وی ضمن قدردانی از موافقت دانشگاه علوم پزشکی با افزایش ۱۰۰ تخت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت که منجر به فوق تخصصی شدن بیمارستان می گردد گفت انشاا… تا پایان سال بیمارستان ۶۴ تختوابی تامین اجتماعی کومله لنگرود نیز افتتاح خواهد شد.
در ادامه دیدار دکتربالو با بیان اینکه درمان دولتی در سطح رشت نسبت به دیگر شهرستانهای استان ضعیف است اظهار داشت طی سنوات گذشته مراکز دولتی به تناسب نتوانسته افزایش یابد. ایشان افزود: توسعه خدمات درمانی دولتی به ویژه در شهر رشت یکی از برنامه های مهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و موافقت با افزایش ۱۰۰تخت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در همین راستا بوده است.
دکتر بالو با تاکید به اینکه باید با استفاده از ظرفیت های قانون برای توسعه خدمات درمانی به مردم استفاده کنیم گفت: باید همواره راهکارهایی پیدا کنیم که خدمت رسانی به مردم قطع نشود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.