×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

گیلان پیام/ عصر امروز مهندس ابراهیم نجفی – نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به برخی کاستی‌ها در نظام سلامت استان به‌ویژه در بخش درمان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر بویژه در بخش درمانی است.
وی با اشاره به افتتاح کلینیک جدیدالاحداث شهرستان آستانه‌اشرفیه، افزود: تأمین نیروی انسانی متخصص و اداری برای کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصص استان و ازجمله شهرستان آستانه‌اشرفیه در دستور کار قرار دارد.
مهندس ابراهیم نجفی اسپیلی، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ، احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در آستانه‌اشرفیه و همچنین بیمارستان بندر کیاشهر را ازجمله مطالبات مردم این شهرستان در نظام سلامت دانست.
وی همچنین بر تأمین نیروی انسانی در کلینیک جدیدالاحداث آستانه‌اشرفیه و نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی در این شهرستان تأکید کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.