×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همه امکانات برای رفع مسایل و مشکلات جوانان ، این سرمایه‌های ارزشمند کشور بسیج شوند

گیلان پیام/ استاندار در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان با تاکید برتلاش مجدانه برای رفع مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان بر لزوم برگزاری نشست‌های مستمر شهرستانی برای پیگیری مشکلات، رفع موانع و تسهیل در ازدواج جوانان تاکید کرد.
دکتر اسدالله عباسی همچنین از مسولان بانک ها‌ی استان خواست روند پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان را سرعت بخشند.
رییس ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان درادامه با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه و هدفمند دشمنان برای به انحراف کشاندن جامعه‌ی جوان کشور بر ضرورت توجه ویژه به معضلات جوانان جامعه برای مقابله با ترفند‌های بدخواهان ایران اسلامی تاکید کرد.
جهانبخش آرمان دبیرستاد ساماندهی امور جوانان گیلان هم با ارائه گزارشی از روند تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی برای تسهیل ازدواج جوانان گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج به ۱۵هزار و ۲۰۸ نفر از جوانان در گیلان پرداخت شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود : از ۲۵ هزار و ۲۶۷ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج در گیلان ، ۶۰ درصد تسهیلات دریافت کرده اند و امیدواریم تا پایان امسال با حمایت و تلاش بانکها مابقی تسهیلات به جوانان پرداخت شود.
جهانبخش آرمان همچنین از دستگاههای مختلف استان خواست تا مراکز فرهنگی و آموزشی خود را برای برگزاری مراسم ازدواج زوجین به دبیرخانه اداره کل معرفی کنند تا با کم کردن هزینه های مراسم ازدواج رغبت بیشتری از سوی خانواده ها ایجاد شود .
دراین نشست هریک از مدیران اجرایی وفرمانداران شرکت کننده برضرورت بهره گیری هرچه بیشتر امکانات به ویژه امکانات فرهنگی – رفاهی دستگاه‌های دولتی برای کاهش هزینه‌ی ازدواج جوانان تاکید کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.