×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت گاز استان گیلان موفق به کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی شد

گیلان پیام/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص دریافت تندیس جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: این جایزه به جهت عملکرد شایسته در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات ارزنده به مردم، به شرکت گاز اهدا شده است.
وی با قدردانی از همت و تلاش کلیه کارکنان شرکت گاز در راه کسب این افتخار بزرگ گفت: یک سازمان با فعالیت و مشارکت همه نیروهای خود به موفقیت می‌رسد و بی‌تردید یکایک پرسنل در کسب این جایگاه برتر نقش آفرین بوده‌اند.
جمال نیکویی با قدردانی از نگاه ویژه مسئولین این جشنواره به عملکرد شرکت گاز اظهار داشت: برگزاری جشنواره شهید رجایی موجب ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد سازمان‌ها شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد این شرکت در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی با یادگیری از سایر سازمان‌های برتر و بهبود مستمر فعالیت‌ها، درجهت ارائه هرچه شایسته‌تر خدمات به متقاضیان و مشترکین گام‌های بلندتری بردارد.
گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله با استفاده از شاخص‌های اختصاصی و عمومی در بخش‌های مختلف، به ارزیابی عملکرد سازمان‌ها پرداخته و الگوهای برتر سازمانی را معرفی می‌نماید/انتهای پیام.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.