×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همایش بیمه سلامت در گیلان برگزار شد

گیلان پیام/پریسا خیرخواه ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در این همایش با تبریک هفته بیمه سلامت و تشکر ویژه از مدیرکل بیمه سلامت گیلان اظهار کرد: بیمه و ارائه خدمات آن مهم ترین درخواست شهروندان است.
وی وظایف شورای عالی بیمه سلامت را از جمله در حوزه بیمه سلامت ارزیابی بیمه همگانی دانست و افزود : بیمه سلامت همگانی باید برای بیماران موثر باشد و مهم ترین خواسته شهروندان است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ، بیمه سلامت را حائز اهمیت خواند و گفت : طبق گزارش بیش از نیمی از جمعیت استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند و امیدواریم همه مردم بتوانند از خدمات این بیمه بهره مند شوند.
دکتر محمود عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت گیلان نیز در این همایش ، برگزاری این همایش را به مناسبت تصویب قانون بیمه همگانی مهم دانست و گفت : قانون بیمه همگانی خدمات درمانی با هدف گسترش پوشش بیمه درمان برای آحاد مردم در ۱۳ آبان سال ۷۳ به تصویب رسید.
وی با قدردانی از تلاش های پزشکان در زمینه نسخه الکترونیک ، افزود : ماهانه ۳۲۸ هزار نسخه الکترونیک در استان گیلان نوشته و پیچیده می شود.
مدیرکل بیمه سلامت گیلان ، پوشش بیمه ای درمان زوجین نابارور را از اقدامات مهم سازمان بیمه سلامت در جهت حمایت از قانون جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت : در این راستا این اداره کل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طی ۸ ماه گذشته برای درمان ۶۱۴ زوج نابارور در استان گیلان پرداخت کرده است.
وی اجرای طرح دارویار و پوشش بیمه همگانی ۱۳ هزار نفر در مناطق کم برخوردار گیلان را حاصل تلاش بسیجیان ، پزشکان و سازمان های طرف قرارداد با بیمه سلامت استان ذکر کرد. عاطف راد با ارائه گزارشی از فعالیت بیمه سلامت گیلان ، خاطرنشان کرد : امیدواریم با اجرای بهتر طرح های بیمه ای ، مشکلات مردم ودرد بیماران را کاهش دهیم.بیمه همگانی مهم ترین درخواست شهروندان است. در این همایش از حوزه های برتر بیمه سلامت گیلان قدردانی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.