×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گسترش طرح های بوم گردی، زمینه‌ساز استقبال از گردشگران در تمام فصول سال/ ایجاد زیرساخت های اقامتی و پذیرایی لازمه رونق گردشگری

گیلان پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی بعد از ظهر امروز(شنبه) در مراسم بهره‌برداری از واحد بوم گردی در روستای تخسم بخش مرکزی که با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی صورت پذیرفت، شهرستان رشت را از جمله مناطق مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری معرفی و بر لزوم نگاه حمایتی ویژه از طرح‌های این حوزه تاکید نمود.
فرماندار رشت با اشاره به این مطلب که اجرای طرح‌های گردشگری بخصوص واحدهای بوم گردی می تواند به عنوان یاریگر دستگاه ها در معرفی مفاخر، داشته‌های فرهنگی، رسوم و سنن محلی مناطق عمل کند، اظهار داشت: گسترش واحدهای بوم گردی، اقدامی ارزشمند در جذب گردشگر بوده و امکان استقبال از مسافرین و بهره مندی از منافع اقتصادی صنعت گردشگری در تمام ایام سال را فراهم می‌آورد.
امام پناهی ایجاد زیرساخت های اقامتی و پذیرایی را لازمه توسعه و رونق گردشگری شهرستان دانسته و خواستار شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری همچنین تسریع در انجام فرایند صدور مجوزها و ارائه تسهیلات به طرح‌های گردشگری در کمترین زمان ممکن گردید.
فرماندار رشت به کارگیری ایده های خلاقانه و استفاده از معماری همگون با بافت تاریخی و سنتی رشت را از دیگر اقدامات مهم برای معرفی بهتر و کاملتر شهر اولین ها برشمرد.
گفتنی است این واحد بوم گردی در مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع و با هزینه حدود یک و نیم میلیارد تومانی، توسط سرمایه گذار خصوصی بازسازی و آماده بهره‌برداری گردیده که شامل رستوران و ۵ اتاق اقامتی میباشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.