×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبرداد

گیلان پیام /مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به نقش مهم عدالت تربیتی در ایجاد و تقویت عدالت اجتماعی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به اهداف برنامه ریزی شده، بصورت کامل برسد.
وی با اشاره به نقش برجسته بسیج سازندگی در رفع مشکلات و محرومیت زدایی و با تشریح اقدامات این گروه ارزشمند، تصریح نمود: نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی در حوزه تعلیم و تربیت و رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان، شایسته تقدیر و تجلیل است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبر داد و اذعان داشت: امیدوارم همه کمک کنند تا ۱۰ مدرسه کانکسی باقی مانده استان جمع آوری و دانش آموزان ما بتوانند در فضایی مناسب به تحصیل بپردازند.
گفتنی است در پایان هر یک از اعضا ضمن برشمردن کاستی‌ها و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت، ضرورت توجه جدی به فعالیت‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را به ویژه در بخش توسعه فضاهای آموزشی و توجه جدی به امر مهم مدرسه سازی مورد تاکید و یادآوری قرار داده و در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری همایش متمکّنین گیلانی ساکن تهران بحث و تبادل نظر نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.