×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهره‌برداری همزمان ۲۰ طرح اقامتی و گردشگری گیلان با حضور استاندار در رضوانشهر با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان

گیلان پیام/ به نقل از استانداری گیلان ،در ادامه برنامه‌های هفته دولت با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار در رضوانشهر ، ۲۰ طرح اقامتی، گردشگری و پذیرایی سطح استان با اشتغال ۹۷ نفر به صورت متمرکز افتتاح شد.
دکتر عباسی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: شهرستان رضوانشهر جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال بهره مند شد.
وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری، تصریح کرد: از همه فعالان اقتصادی که گیلان را به عنوان هدف سرمایه گذاری انتخاب کنند، حمایت می شود و هیچ مانعی در این مسیر وجود ندارد.
استاندار گیلان بر لزوم فعال تر شدن کارگروه گردشگری همه فرمانداری های استان تاکید و خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری بعنوان عاملی در احیای روستا و فرهنگ آن به شمار می آید و از پدیده مهاجرت جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: توجه به امر گردشگری و نیز تولید صنایع دستی بومی نقش موثری در ارتقا همه جانبه روستاها و اشتغال دارد.
وی اشتغال پایدار برای بومیان منطقه را ماحصل توسعه گردشگری و صنایع دستی خواند و بر ضرورت آموزش میزبانان اقامتگاه های روستایی با مفاهیم گردشگری و نیز آموزش مهارت های صنایع دستی، اظهار کرد: باید دو مزیت کشاورزی و گردشگری استان بیش از پیش مورد توجه مسئولان و فعالان حوزه سرمایه گذاری باشد.
قابل ذکر است که در طول هفته دولت ۶۲ پروژه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در نقاط مختلف گیلان افتتاح می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.