×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زیباسازی شهر دراولویت فعالیت های شهرداری

گیلان پیام/وی با بیان اینکه طی دو هفته آتی ،مجددا موضوع نهضت آسفالت در شهر کلاچای آغاز می شود ،افزود : برخی مشکلات در این حوزه وجود داشت که بحمدالله در حال مرتفع شدن است .زیر سازی ها انجام شده و به عنوان مثال در میدان گیل ۱۵۰۰ متر مربع زیر سازی در طی دو ماه اخیر به پایان رسیده و آماده آسفالت است.
رشاد اضافه کرد : شن ریزی و آماده سازی انتهای خیابان مفتح شمالی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع انجام شده و در انتظار قیر دولتی برای آسفالت هستیم .همچنین لکه گیری در سطح شهر به دستور ریاست محترم شورای شهر کلاچای و مجموعه شهری دوباره از سر گرفته خواهد شد .
وی با بیان اینکه زیباسازی شهر در اولویت فعالیت های شهرداری قرار گرفته ،عنوان کرد : کلاچای یکی از زیباترین پارک های ساحلی کشور را داراست که در طول چند سال اخیر مورد بی مهری قرار داشته است و کاری برای بهسازی و زیباسازی آن انجام نشده بود ،مرمت و بازسازی این پارک در روزهای اخیر آغاز گردیده است.
وی ادامه داد : رنگ آمیزی جداول ،خط کشی معابر و فعالیت های روتین شهرداری ۸۰ درصد انجام شده است.پروژه ها ی عمرانی شهر کلاچای نیز اولویت بندی شده و ظرف سه ماه آینده یک پروژه عمرانی بزرگ در این شهر استارت خواهد خورد که در حال اخذ مجوزها از مراجع ذیصلاح هستیم.
وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب شهری که از دغدغه های مردم این شهر است ،گفت : مبحث آب شرب و فاضلاب در حیطه وظیفه شهرداری و شورای شهر نیست اما این امکان وجود دارد که شهرداری با نهادهای مربوطه تعامل در این زمینه داشته باشد.
رشاد ضمن قدردانی از رئیس اداره برق کلاچای گفت : جا دارد از همکاری ریاست محترم اداره برق کلاچای تشکر نمایم که در زمینه ی بحث نور و روشنایی معابر شهری همکاری لازم را با شهرداری این شهر دارند و معضل تاریکی برخی معابر و پارک ساحلی بزودی مرتفع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد : بازار هفتگی کلاچای برای نخستین‌بار ساماندهی شده و تصمیم بر این است که بازار به نقطه ی دیگری جابجا شود که پس از کارشناسی لازم صورت می گیرد.
رشاد با بیان اینکه شهرداری کلاچای از سرمایه گذاران در این شهر استقبال می کند ،گفت : مجموعه شورا و شهرداری با روی گشاده و بدور از هر گونه چالش و مسایل سختگیرانه از سرمایه گذاران استقبال خواهد کرد و شهر کلاچای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد.
شهردار کلاچای در زمینه ی پسماند این شهر عنوان کرد : حجم زیادی دپوی زباله داشتیم که با قراردادی که با کارخانه کود آلی منعقد شد در حال حاضر از بار مشکلات در این بخش کاسته شده است .
در ادامه حجت الاسلام مرتضی رضا زاده امام جمعه شهر کلاچای ضمن اشاره به مهم ترین معضلات شهر کلاچای و در خواست از خبرنگاران برای انعکاس این مشکلات عمده ترین مشکلات این شهر ساحلی را تکمیل تقاطع غیر همسطح این شهر عنوان کرد.وی افزود: متاسفانه در دور برگردان این تقاطع تصادفات زیادی اتفاق افتاده و شهروندان زیادی جان خود را در این حوادث از دست داده اند.
وی همچنین پیگیری و آبرسانی و تامین آب شرب برای روستاهای کوهپایه ای گیل ملک واجارگاه ،کشکر پشتهو،،، از مهم ترین مسائل این شهر عنوان کرد.
امام جمعه شهر کلاچای ترمیم و اصلاح و آبگیری سه سر دهنه شهر کلاچای را برای رفع بی آبی در امر کار کشاورزی از مسولین خواستار شد.
در ادامه دکتر کامران علیپور رئیس شورای شهر کلاچای به بیان پروژه های انجام شده توسط شورای شهر کلاچای در طول ۱۳ ماه فعالیت شورای شهر پرداخت و افزود: شن ریزی کوچه ها، نصب روشنایی در معابر،نهضت آسفالت ،احداث درمانگاه ۱۴ تختخوابی در شهر کلاچای و برگزاری ورزش های همگانی و کمک‌به هییت های ورزشی و همچنین در بحث امور فرهنگی کمک هزینه به هییت های مذهبی،مساجدو تکایا از مهم ترین کارهای عمرانی انجام گرفته در ۱۳ماه خدمت شورا در شهر ساحلی کلاچای بوده است.
دکتر علیپور گفت: دو میلیارد تومان در بحث نهضت آسفالت در این شهر هزینه شده است،هم چنین تامین آب شرب و سد طول لات و تصفیه خانه آن از مهمترین فعالیت های عمرانی در کلاچای بوده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.