×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استمرار نظارت بر داروخانه های گیلان در راستای اجرای طرح دارویار

گیلان پیام/ دکتر نسیبه یوسفیان- سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه با اشاره به استمرار نظارت بر داروخانه های استان، اظهار داشت : با اجرای طرح دارویار، هزینه ای که بیمار از جیب پرداخت می کند هیچ تفاوتی نسبت به گذشته ندارد و در برخی اقلام نیز به دلیل تعهد سازمان های بیمه گر، سهم پرداختی بیمار کاهش پیدا کرده است.
دکتر یوسفیان در ادامه تصریح کرد: امید است با اجرای دقیق این طرح، داروها با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان برسد تا از خروج و قاچاق داروها ی مورد نیاز مردم به کشورهای دیگر، جلوگیری شود.
وی در در پایان یادآور شد : هم زمان با اجرای طرح دارویا ، کارشناسان اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذاو دارو دانشگاه در قالب تیم های مشترک بازرسی، از داروخانه های سطح استان بازرسی بعمل می آورند و طی این بازرسی ها، حضورفعال مسئول فنی، نحوه اجرای طرح دارویار و ارائه خدمات دارویی به مردم استان نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
لازم به ذکر است ؛ در راستای اجرای طرح دارویار ، ۳۶۶ قلم از داروهای پرمصرف بیماری های مزمن و ۱۱۹ قلم از داروهای بدون نسخه (OTC) از جمله داروهای سرماخوردگی، برخی مسکن ها و… تحت پوشش بیمه ها قرار گرفتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.