×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تسریع در انجام بازنگری طرح هادی دهستان سراوان/ ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌های دولتی به مردم

گیلان پیام/ دکتر امام پناهی در جلسه بررسی مشکلات دهستان سراوان، که با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی و معاونین ادارات کل بنیاد مسکن و منابع طبیعی استان، بخشدار سنگر و برخی مدیران ادارات شهرستانی برگزار شد؛ با اشاره به نگاه جهادی مسئولین و دست اندرکاران دولت سیزدهم در حل مشکلات و توجه ویژه به رفع کمبودهای موجود در حوزه های گوناگون دهستان سراوان، تاکید کرد: اجرای پل و آسفالت کوچه ها در بافت داخلی سراوان، اصلاح ابنیه و تعریض پل های آزادگان و مسجدسلیمان آقا سید ابراهیم با تأمین اعتبارات شهرستانی و ملی در اولویت کاری دستگاه ها قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر لزوم شناسایی مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی، خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت بیش از ۱۲ سال، جا دارد تا با تخصیص اعتبارات لازم بازنگری طرح هادی سراوان در دستور کار دستگاه‌های ذیربط بخصوص بنیاد مسکن قرار گیرد.
امام پناهی با اشاره به تلاش دشمنان و معاندین برای کم ارزش جلوه دادن اقدامات توسعه ای، عمرانی و محرومیت‌زدایی دولت و لزوم تبیین اقدامات زیربنایی و مانع زدایی های انجام شده، اظهار داشت: دستگاه ها در تعامل با یکدیگر و با هدف اطلاع رسانی اقدامات صورت پذیرفته و برنامه ریزی و زمانبندی اقدامات در دست اجرا، نسبت به آگاهی رسانی دقیق اقدام نمایند.
وی ادامه داد: ضروری است تا بخشداری سنگر نیز با رصد و احصاء میدانی کمبودها و بیان اقدامات عمرانی انجام شده به خصوص در ساماندهی معضل زباله سراوان، نسبت به اطلاع رسانی دقیق و روشن خدمات و اقدامات صورت گرفته اقدام نماید.
فرماندار رشت با بیان این مطلب که حدود ۳ کیلومتر از محور قدیم ترمیم و لکه گیری گردیده، گفت: عملیات روکش و آسفالت ۶ کیلومتر باقی‌مانده، حد فاصل شاه عباسی تا روستای شهرستان نیز با تامین اعتبارات مورد نیاز آغاز خواهد گردید.
وی ادامه داد: با همکاری دستگاه های مربوطه نسبت به تامین مصالح مورد نیاز برای ایجاد و اصلاح شانه خاکی خیابان امام رضا(ع) از شاه عباسی تا شهرستان و با هدف ایجاد امنیت ترافیکی اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.
فرماندار رشت با تأکید بر لزوم افزایش نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جوانان، اظهار داشت: با اتمام مراحل بازسازی، نوسازی کامل و تجهیز سالن ورزشی سراوان، هم اکنون این مکان مورد استفاده جوانان و علاقه‌مندان رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.