×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از اماکن و پروژه های ورزشی شهرستان لنگرود

گیلان پیام/ به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان لنگرود، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به همراه رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان، سرهنگ محمد مهرزاد فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولین از تعدادی اماکن و پروژه های ورزشی لنگرود بازدید کرد.
در جریان این سفر، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب پیشرفت پروژه ها و مباحث ورزشی شهرستان بیان نمودند: شهرستان لنگرود دارای ظرفیت بالای ورزشی می باشد که با حمایت از جامعه ورزش شاهد رشد و شکوفایی و افتخارآفرینی ورزشکاران در کلیه میادین کشوری و بین المللی خواهیم بود و در پیشبرد اهداف سازمانی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی همچنین گفت: با توجه به اینکه لنگرود، شهرستانی با نوار ساحلی می باشد، باید توجه ویژه ای به ورزش های ساحلی در این منطقه شود.
آرمان ضمن تشکر از حمایت کلیه مسئولین خصوصاً نماینده محترم شهرستان خاطرنشان کرد: با تمام توان در جهت تکمیل پروژه ها و رفع نواقص موجود در اماکن ورزشی با جدیت تمام پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت.
در ادامه این سفر نیمروزه مدیر کل ورزش و جوانان از سالن ورزشی پوریای ولی، پروژه سالن نیمه تمام مسکن مهر، پروژه نیمه تمام زمین فوتبال کومله، سالن ورزشی زنده یاد دکتر سید علی فاطمی کومله، سالن ورزشی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان، بازدید کردند و کم و کاستی های این اماکن را مورد بررسی قرار داده و قول مساعد دادند که با همکاری اداره ورزش شهرستان بزودی در جهت رفع این مشکلات برآیند‌.
شایان ذکر است آرمان به همراه هیات همراه با فرماندهی تیپ مخصوص میرزاکوچک خان دیدار و گفتگو کردند و از اماکن ورزشی این پادگان بازدیدی انجام دادند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.