×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان از مجاهدت‌های کادر سلامت در بحران کرونا

گیلان پیام/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لاکانی- مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه در راستای جهش نظام سلامت استان، اظهار کرد: بدون شک بخش اعظمی از دستاوردهای نظام سلامت به‌ویژه در طول بحران کرونا مرهون تلاش‌ها و روشنگری‌های طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات است./انتهای پیام
وی به عمق ارتباط قشر روحانیت و طلاب با آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون به جهت ارتباط دیرینه با مردم در بحران‌ها، یکی از بهترین اقشار جهت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی هستند و این اصل در بحران کرونا کاملاً مشهود و هویدا بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لاکانی- مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان نیز در این دیدار از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه کادر بهداشت و درمان به‌ویژه رئیس دانشگاه در مدیریت بسیار خوب در مهار بیماری منحوس کووید ۱۹ در گیلان، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهات مختلف در کشور، حائز رتبه‌های بالا شده است و از این حیث نیز نظام سلامت استان، شایسته تحسین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.