×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توزیع برق گیلان برای تعامل سازنده با مشترکین صنعتی آمادگی کامل دارد

گیلان پیام/این جلسه که در امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق برگزار شد مهدیزاده اعلام کرد: طی سالیان اخیر ناترازی بین تولید و مصرف برق در سطح کشور موجب چالش شده است ، از این رو هماهنگی و همراهی همه به ویژه مشترکین مصارف سنگین و صنعتی ضروری است.
وی تاکید کرد: با توجه به اقدامات کلان صورت پذیرفته از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر و به حول قوه الهی در تابستان پیش رو مشکلات نسبت به سالیان گذشته کاسته خواهد شد.
مهدیزاده افزود: با کنترل پذیر کردن مشترکین از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای مشترکین پر مصرف در ایام پیک فراهم می شود که می تواند کمک بسزایی به پایداری شبکه و عدم قطع برق سایر مشترکین داشته باشد و نصب کنتورهای هوشمند برای رویت پذیری و کنترل پذیری مشترکین با سرعت درحال انجام است.
وی به تشریح کامل وضعیت مصرف برق در تعرفه های مختلف در سطح استان پرداخت و افزود: هدف اصلی توزیع برق گیلان جلب رضایت مشترکین محترم است و تلاش می کند آسایش و رفاه مردم به دلیل مشکلات حوزه برق دچار نقصان نشود، از این رو برای تعامل سازنده با مشترکین به ویژه مشترکین صنعتی آمادگی کامل دارد.
گفتنی است در این جلسه معاونت هماهنگی امور اقتصادی ، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، مدیرکل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان بهمراه مدیران و کارشناسان این سازمان ، شرکت شهرک های صنعتی و مدیرعامل و معاونین شرکت برق منطقه ای حضور داشتند و بر اساس مذاکرات صورت پذیرفته مقرر شد با هدف کاهش تبعات به بخش تولید، همکاری و تعامل لازم برای برنامه زمانبندی تعدیل بار مشترکین صنعتی صورت پذیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.