×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است

گیلان پیام/مهندس دائمی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.
وی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است .
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
وی در ادامه ، ابراز داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هرچه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست‌آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین قربان پور افزود: دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: وظیفه همه ما آن است تا با حضور در جمع خانواده شهدا به آنان ثابت کنیم که ایثارگری شهدا را فراموش نکردیم و همواره از راه و آرمان آنان پاسداری خواهیم کرد.
شهید حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن زحمتکش از پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در آذر سال ۶۱ به دست عوامل ضدانقلاب ترور به درجه رفیع شهادت نایل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.