×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سیمان خزر با بهره گیری از علوم روز دنیا با کیفیت ترین سیمان منطقه را تولید می کند

گیلان پیام/به گزارش روابط عمومی‌ شرکت سیمان خزر دومین نشست تخصصی “بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت بتن آماده” به همت شرکت سیمان خزر با حضور انجمن شرکت های بتن آماده استان، واحدهای تولید کننده بتن آماده در سطح گیلان ، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ، حاج محمود ایزددوست عضو موظف هیات مدیره شرکت و همکاران فروش سیمان خزر در محل دفتر فروش شرکت برگزار شد.

بنابر این گزارش در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت سیمان خزر ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد و همچنین عرض خیر مقدم به حاضرین به بیان فرصت ها و چالش های بین صنعت سیمان و صنعت بتن پرداخت و با اشاره به راهکارهای لازم برای تقویت زنجیره ارزش گفت: تعامل و ارتباط فی مابین دو صنعت سیمان و بتن می تواند در راستای توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف اثرگذار باشد.

وی با اشاره به کسب موفقیت های سیمان خزر در عرصه ملی و استانی در سال گذشته افزود: عملکرد صادقانه با محیط کسب و کار و تولید حرفه‌ای شرکت سیمان خزر باعث تحویل پرطاقت ترین محصول بومی گیلانی مقابل ناملایمات طبیعی و غیر طبیعی در محدوده شمال کشور شده است.

مدیرعامل سیمان خزر با اشاره به کیفیت محصولات این شرکت تصریح کرد: توجه به اینکه کیفیت اهم دغدغه های مدیریت و پرسنل زحمت کش سیمان خزر بوده و در این راستا گام های اثربخشی از جمله ایجاد دپوی مناسب مواد اولیه مرغوب، استفاده از سنگ آهک معدن تخت آسمان یک، راه اندازی نمونه گیر و تعمیرات اساسی دپارتمان های تولید برداشته شده است.

دکتر جمال امیدی برخورداری از مصالح مرغوب و باکیفیت را لازمه ساخت و سازهای مقاوم دانست و بیان کرد: سیمان خزر با بهره گیری از علوم جدید و استانداردهای روز دنیا و تکیه بر متخصصین جوان و توانمند خود با کیفیت ترین سیمان منطقه را تولید می نماید.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای کیفیت محصولات پرداخت و اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت محصولات با یکی از مراجع کنترل کیفیت سیمان کشور (شرکت تحقیق توسعه صنعت سیمان) قرارداد همکاری بسته شده و با انجام آزمایشات مختلف، محصولات سیمان خزر به بالاترین سطح کیفیت رسیده است.

گفتنی است در بخشی دیگر از این نشست تخصصی اعضای انجمن صنفی تولید کنندگان بتن آماده به بیان مشکلات و چالش های این صنف را برشمرده و پس از آن مدیر عامل سیمان خزر توضیحاتی را در این رابطه به حاضرین ارائه کرد.

شایان ذکر است در پایان نیز هر کدام از حاضرین جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در راستای اثربخشی مراودات فی‌مابین پرداختند و دکتر جمال امیدی نیز ضمن جمع بندی جلسه با بیان این نکته که شرکت سیمان خزر به بلوغ کیفی و کمی لازم رسیده و این مهم ناشی از خود باوری، خود اتکایی ، توجه و اعتماد به تخصص و توانمندی های داخلی بوده، جلسه با ذکر صلواتی پایان یافت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.