×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست شورای فرماندهان بسیج شرکت های آب و فاضلاب منطقه ۲ کشور

گیلان پیام/ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در این جلسه گیلان را دارای مردمانی انقلابی و با روحیه بسیجی دانست و آیت الله بهجت و میرزا کوچک جنگلی را دو شخصیت برجسته مذهبی و انقلابی این استان توصیف کرد.
مازیار علی پور با اشاره به فعالیت کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان در پایگاه های بسیج گفت: فرماندهان بسیج امور آبفای مناطق فعالیت خوبی در بخش های مختلف دارند و در مانورهایی که برگزار می شود بخش اعظمی از مانور را هدایت می کنند.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان این شرکت در بسیج مهندسین استان هم عضویت دارند، افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین بسیج شرکت آبفای گیلان با بسیج کارمندان و سپاه قدس استان وجود دارد.
وی، با اشاره به تهدیدات سایبری در حوزه منابع آب تصریح کرد: حفاظت محسوس و نامحسوس از تاسیسات آبرسانی توسط سازمان بسیج استان انجام می شود.
علی پور با بیان اینکه شرکت آبفای گیلان طی دو سال رتبه برتر حلقه صالحین را کسب کرد گفت: بسیج باید در صحنه های مختلف حضور فعال داشته باشد تا توطئه معاندان خنثی شود.
فرمانده بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه محرومیت زدایی و معنویت افزایی دو کار مهم بسیج بر اساس نیاز جامعه است، گفت: هماهنگی، پیگیری و نظارت بر تفاهم نامه هایی که جهت اجرای پروژه های محرومیت زدایی از روستاها منعقد شده باید بطور مستمر انجام شود.
کریم محرمی راد افزود: آموزش مدیریت مصرف آب شرب برای کودکان، بانوان خانه دار، دانش آموزان، کارکنان دستگاه های اجرایی و سایر اقشار مردم باید با حضور فعال بسیج و با مشارکت سازمان های مردم نهاد در اماکن عمومی صورت گیرد.
وی بر اجرای اقدامات فرهنگی از سوی پایگاه های بسیج شرکت های آب و فاضلاب تاکید کرد.
بنابراین گزارش؛ در نشست شورای فرماندهان بسیج شرکت های آب و فاضلاب منطقه ۲ کشور، فرماندهان و معاونت خواهران پایگاه های بسیج استان های همدان، کردستان، کرمانشاه، اردبیل و آذربایجان غربی حضور داشتند. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.