×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح اولین استخر دانش آموزشی استان در مهرماه سال جاری

گیلان پیام/ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور در برنامه دریچه، به صورت زنده با این برنامه رادیویی مرکز گیلان گفت و گو کرد.
مهندس علی دقیق در ابتداء ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، به تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی استان پرداخت.
وی با بیان اینکه در دو سال اخیر۵۰ فضای آموزشی با ۲۳۶ کلاس درس احداث نموده ایم، اظهارداشت: در چهار سال اخیر ۱۴۴ فضای آموزشی با ۶۲۰ کلاس درس با زیربنای بالغ بر ۶۹ هزار ۶۷۷ مترمربع احداث و تقدیم آموزش و پرورش گردیده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به هوشمند سازی مدارس و با بیان اینکه یکی از کلاس تحویلی مدارس احداثی گیلان بصورت هوشمند می باشد، تصریح نمود: هوشمند سازی مدارس تکنولوژی را به شکل فراگیر به ساختار آموزشی وارد می نماید و این ضرورت باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از این گفتگو، با پرداختن به ضرورت ساخت فضاهای ورزشی در استان، اذعان داشت: با تلاش های صورت گرفته توانستیم در سه سال گذشته ۲۱ فضای ورزشی را در سطح استان گیلان احداث و تحویل آموزش و پرورش نماییم.
مهندس دقیق با اشاره به احداث استخرهای دانش آموزی در سطح استان، ابراز داشت: به حول قوه الهی اولین استخر دانش آموزشی استان در شهرستان شفت در مهر ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان، مشارکت مردم استان گیلان در امر مقدس مدرسه سازی را تحسین برانگیز دانست و اذعان داشت: استان گیلان بعنوان استان پیشرو در اجرای طرح تحولی آجر به آجر و پویش های مختلف مدرسه سازی در سطح کشور مطرح بوده است.
وی با اشاره به استاندارد سازی گرمایشی افزود: جمع آوری بخاریهای نفتی از مدارس، دستاورد مهم اداره کل در چند سال اخیر بوده و امروز با افتخار عرض می کنم تمامی بخاری نفتی و گازی از مدارس استان جمع آوری شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در پایان با بیان اینکه حضور خیرین در حوزه مقدس مدرسه سازی در کشور و به ویژه گیلان چشمگیر بوده است، گفت: میزان مشارکت خیرین در چند سال اخیر در سطح کشور بی نظیر بوده و ۶۲ درصد فضای آموزشی در ۴ سال اخیر با مشارکت ارزشمند آنان احداث شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.