×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امضاء توافقنامه ی احداث مدرسه خیّری در شهرستان بندر انزلی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان

گیلان پیام/مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان ضمن تجلیل و تحسین از اقدام ارزشمند خیر ارجمند جناب آقای دکتر نمک فروش، افزود: اقدام خیرخواهانه خیرین در راستای اعتلای فرهنگ مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی در طول تاریخ جاودان و ستودنی است.
وی با بیان اینکه خیّرین در این جهاد خداپسندانه و در امر مقدس مدرسه‌سازی سهمی بزرگ دارند، ابراز داشت: احداث مدارسی ایمن، زیبا و در شان آینده سازان ایران عزیز دغدغه اصلی خیرین و مجموعه نوسازی مدارس می باشد.
گفتنی است دکتر محمد نقی نمک فروش خیّر مسجد و مدرسه ساز اهل بندرانزلی سال‌ها پیش، از آمریکا به ایران آمد و مدرسه سازی را شروع و تاکنون چندین فضای آموزشی با همت و مشارکت این خیر نیک‌ اندیش در استان گیلان ساخته شده ‌است.
شایان ذکر است مدرسه خیّری علامه امینی(ره) با ۶ کلاس درس با زیربنای بیش از ۶۰۰ مترمربع با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و با مشارکت ارزشمند خیر ارجمند دکترمحمدنقی نمک فروش در راستای توسعه و تامین زیرساختهای آموزشی شهرستان انزلی احداث و تقدیم مردم نجیب و دانش آموزان این دیار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.