×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روابط عمومی پیشتاز می تواند به پیشبرد اهداف سازمان کمک کند

گیلان پیام/ در این دیدار عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر از تلاش کارکنان این مجموعه، مهم ترین نقش روابط عمومی را ارتباط دوسویه با سازمان و جامعه دانست و گفت: روابط عمومی در بیرون منعکس کننده عملکرد سازمان و در داخل پیگیر مطالبات و خواسته های مردم و کارکنان است.
وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در زمینه انعکاس فعالیت ها و عملکرد شرکت اظهار داشت: سازمان ها با خروجی روابط عمومی ها شناخته می شوند و روابط عمومی پیشتاز می تواند به پیشبرد اهداف سازمان کمک کند.
جمال نیکویی در پایان روابط عمومی را بازوی مدیریتی و یک واحد تصمیم گیر دانست و از پرسنل این مجموعه خواست تا با همکاری با سایر واحدها در جهت اطلاع رسانی بهتر به جامعه و ذینفعان سازمان تلاش کنند.
در ادامه محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان با تقدیر از خدمات کارکنان روابط عمومی، بر راهبردی کردن هرچه بیشتر فضای مجازی و همکاری هرچه بیشتر با صدا و سیما، رسانه های مکتوب و مجازی و سازمان های تبلیغی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه برونداد فعالیت ها باید به زبان ساده و قابل فهم در اختیار ذینفعان سازمان قرار گیرد، گفت: روابط عمومی به عنوان ویترین شرکت باید در جهت انعکاس فعالیت ها، اعتمادسازی و برقراری ارتباط صحیح با جامعه تلاش کند.
همچنین در ابتدای این جلسه رمضان یوسف مدد رئیس روابط عمومی گاز گیلان به بیان خلاصه گزارشی از عملکرد واحد روابط عمومی پرداخت و همکاری و همراهی همه واحدها و ادارات گاز را برای انجام هرچه شایسته تر وظایف محوطه مهم و اثرگذار برشمرد.
در پایان این برنامه، لوح تقدیری از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به پاس تلاش ها و خدمات شایسته کارکنان روابط عمومی به رئیس این واحد به نمایندگی از کلیه کارکنان روابط عمومی اهدا شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.