×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۴۱۳۱۶ نفر متقاضی ثبت نام شده در طرح نهضت ملی

گیلان پیام/به گزارش ایلنا از رشت، حامد دائمی در بازدید از پروژه ۶۲۴ واحدی رشت در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴۴ واحد در قالب ۴ پروژه در ۴ شهر (رشت-انزلی-شفت -رودسر) در دست احداث دارد و در سالجاری ۶۸ واحد جدید در قالب ۴ پروژه در ۳ شهر ( آستارا – انزلی و شفت) در دستور کار می باشد. وی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن در دو روش بنیاد ساخت و گروه ساخت تعداد ۹۴۵ واحد در حال اجرا می باشد که ۷۰۰ واحد در قالب ۳ پروژه در ۳ شهر (رشت- انزلی و لنگرود ) بصورت بنیاد ساخت و ۲۴۵ واحد در قالب ۶ پروژه در ۶ شهر لنگرود –رودسر – بندرانزلی – ماسال –کیاشهر و سیاهکل بصورت گروه ساخت احداث می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: ۲۹۴۸۵۰ مترمربع زمین جهت احداث ۳۰۵۵ واحد در در قالب ۲۰ پروژه در ۱۲ شهر (رشت- بندرانزلی- ماسال – کیاشهر- لنگرود- چاف و چمخاله- رودسر- دیلمان – جیرنده – صومعه سرا – شفت و آستارا) از اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل و عملیات اجرایی آن در قالب تهیه و اجرای نقشه، تجهیز کارگاه، در حال انجام است.
دائمی تعداد متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی را ۴۱۳۱۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۸۵۹ نفر حائز شرایط بوده و تعداد ۶۴۴۸ نفر تایید شدند.
وی گفت: پروژه ۶۲۴ واحدی رشت در زمین به مساحت ۹۴۴۱۸ مترمربع و زیربنای ۸۹۰۰۰ مترمربع در ۱۴ بلوک ۵ و ۶ طبقه در ۳ فاز در حال احداث می باشد که فاز اول این پروژه ( ۳۱۲ واحد) دارای پیشرفت فیزیکی ۳۱% است. فاز های دوم (۱۹۲ واحد) و سوم (۱۲۰ واحد) در مراحل عملیات خاکبرداری، تحکیم بستر است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: پروژه ۳۶ واحدی بندرانزلی در زمینی به مساحت ۱۸۸۷ مترمربع با زیربنای کل پروژه ۵۰۰۰ مترمربع بصورت ۶ طبقه روی پیلوت با پیشرفت فیزیکی ۱۶% در حال احداث است.
دائمی با اشاره به پروژه های گروه ساخت افزود: دو پروژه ۶۰ واحدی لنگرود و ۷۲ واحدی رودسر در مراحل نهایی صدور پروانه ساختمانی بوده بزودی عملیات اجرایی این پروژه های آغاز می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.