×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان : دولت همه تلاش خود را به کار گرفته تا امکانات لازم را برای رفاه و معیشت مردم فراهم کند

استاندارگیلاناستاندار گیلان در مراسم افتتاح پل آبنمای بتنی جیرده شفت ، ایجاد رفاه و بهبود معیشت مردم را از جمله اهداف مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود : تحریم های ناجوانمردانه و مشکلات ناشی از سیاست های غلط گذشته موجب گردید تا دولت تدبیر و امید آغاز کار  را  با مشکلات عدیده ای مواجه کند  .به گزارش گیلان پیام، دکتر محمد علی نجفی با بیان اینکه تولید نفت ۲٫۵ میلیون بشکه ای ۴ سال گذشته ، در آغاز کار دولت به زیر ۱ میلیون بشکه در روز کاهش یافت تصریح کرد : در طی ۲ سال و اندی قیمت فروش نفت از بشکه ای ۱۰۰ دلار به کمتر از ۳۰ دلار کاهش یافت

دکتر نجفی با اشاره شیطنت دشمنان علیه ایران تصریح کرد : علی رغم فرصتی که برای افزایش تولید نفت کشورمان ایجاد گریده شاهد هستید که دشمنان به دنبال بهانه جویی برای ضربه زدن به ایران هستند .

استاندار گیلان همچنین پروژه سد لاسک را از جمله پروژه های مهم شهرستان شفت عنوان کردو افزود : دولت با تمام محدودیت ها همه تلاش خود را به کار گرفته تا امکانات لازم را برای رفاه و معیشت مردم فراهم کند .

وی از بهبود شاخص های خدمات رسانی در استان خبر داد و افزود : در بخش های گاز رسانی ، آسفالت راه روستایی و آبرسانی با توجه به اینکه از میانگین کشوری عقب بودیم اما با تلاش های صورت گرفته امروز نهضتی را در این بخش ها شاهد هستیم .

دکتر نجفی هماهنگی بین دستگاهها و بخش عمرانی را بسیار خوب دانست و افزود : هماهنگی و همراهی مدیران در کارگروهایی مختلف تولید ، محیط زیست و تالاب  باعث گردید تا این وحدت رویه برای مدیران کشوری مثال زدنی شود و گاهاً به عنوان بخش نامه و آیین نامه ابلاغ کنند .

گفتنی است پل آبنمای بتنی روستای جیرده‌ی شفت به طول ۱۰۰ متر و عرض ۳٫۵ متر می باشد که برای ساخت این پل که در مدت ۱۴۵ روز کاری انجام شد ۱۳ میلیارد ریال هزینه گریده است ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.