×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
طاهرنژاد:مدیران، محیط نماز‌خانه‌ها را جهت فریضه نماز آراسته کنند

بنیادشهید

مدیرکل بنیاد شهید و ایثار گران گیلان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که نمازخانه را برای نمازگزار آراسته کنند گفت: به ارتقاء عشق و علاقه به اقامه نماز اول وقت، در ادارات توجه شود.به گزارش گیلان پیام، ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان دوشنبه ۲۱ دی ۹۴ در همایش تجلیل از مدیران، ائمه جماعت و فعالان نماز استان که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان استان برگزار شد اظهار کرد: همه به نماز خواندن علاقه دارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی در ارتقاء ایجاد عشق و علاقه کارمندان جهت اقامه نماز اول وقت، بیش از پیش بکوشند.
وی با بیان اینکه برپایی نماز اول وقت در محیط اداری بسیار حائز اهمیت است گفت: مدیران باید محیط نماز‌خانه‌ها را جهت فریضه نماز آراسته کنند تا برای نمازگزار جذاب باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: اگر نماز مومن قبول باشد دیگر کارهایش نیز مورد قبول معبود خواهد بود در غیر اینصورت دیگر برنامه‌ ها و کارهای یک مسلمان مورد قبول احدیت نخواهد بود.
این مقام مسئول اذعان کرد: نماز ستون دین است متاسفانه در دنیای امروز با وسوسه‌های شیطانی و توجه به مادیات، افراد از اقامه نماز اول وقت دور شده‌اند.
طاهرنژاد خاطر نشان کرد: اول و آخر عمر هر انسانی متصل به نماز است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.