×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نگاه دولت به جامعه فرهنگیان، نگاهی ویژه است / تحول مثبت در آینده کشور مرهون تلاش امروز معلمان است

گیلان پیام/ دکتر امام پناهی ظهر در مراسم تجلیل از معلمین نمونه و فرهنگیان بخش کوچصفهان که در سالن همایش دبیرستان برکت عصمت بلسبنه برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر، روز معلم و بزرگداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری، اظهار داشت: بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا دوران سختی را در زمینه آموزش در تمام مقاطع تحصیلی پشت سر گذاشته‌ایم و گرچه آموزش به صورت غیرحضوری ادامه یافت اما هرگز نتوانست جبران آسیب‌های ناشی از تعطیلی کلاس‌های درس را بنماید.
وی ادامه داد: پس از دو سال آموزش در فضای مجازی با حضور شدن کلاس ها نقش معلمان در جبران عقب ماندگی ها و بالابردن سطح آموخته های دانش آموزان بسیار برجسته خواهد بود تا از انتقال عقب ماندگی ها به مقاطع بالاتر بخصوص دانشگاه ها جلوگیری شود.
امام پناهی با اشاره به اثرپذیری حوزه‌های مختلف اجتماع از آموزش‌های علمی و اخلاقی معلمان، افزود: نگاه دولت به جامعه فرهنگیان نگاه ویژه‌ای است و ادامه روند پیشرفت کشور تنها با همت و معلمان فرهیخته امکان‌پذیر خواهد بود.
فرماندار رشت با تاکید بر این مطلب که انسان آینده، دنیای آینده را خواهد ساخت خاطرنشان کرد: انتظار هر تحول مثبت در آینده علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور ومدار تلاش ها و از خودگذشتگی های امروز معلمان ایران اسلامی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.