×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم تجلیل و تکریم حامیان طرح اکرام برگزار شد

گیلان پیام/ عباس اهرابی در این مراسم با گرامیداشت هفته اکرام ایتام و تکریم خیّرین، گفت: امروز مفتخریم میزبان جمع کثیری از انسان های نیک اندیش باشیم که همواره یاریگر ولی نعمتان نهاد مقدس کمیته امداد هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، همراهی خیّرین و نیکوکاران را مایه دلگرمی دانست و تصریح کرد: این همراهی موجب کسب رتبه نخست حوزه اکرام در طی دو سال پیاپی شد که می بایست این افتخار را به شما حامیان بزرگوار تبریک گفت.
وی، با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۷۳ میلیارد تومان توسط حامیان به فرزندان معنوی شان اهداء شد، افزود: بیش از ۴۴ میلیارد تومان از میزان کمک های اهدایی حامیان نقدی و مابقی به صورت کالا و خدمات ضروری برابر نیازهای فرزندان از سوی این عزیزان اهداء گردید.
اهرابی در پایان با اشاره به اینکه متوسط سرانه هر فرزند معنوی در کشور ۷۵۰ هزار تومان می باشد، خاطرنشان کرد: این میزان در استان ۵۰۰ هزار تومان بوده که برای ارتقاء و رساندن به میانگین کشوری، مدد و یاری خیرخواهانه مردم نیکوکار استان را طلب خواهد کرد.
رضا ثقتی “مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان” نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از رویکرد ابتکاری و با کرامت کمیته امداد طی سال های اخیر در راستای توانمندسازی مددجویان، گفت: جهش و ضریب فعالیت های کمیته امداد استان طی سال های اخیر مشهود بوده و از این حیث که توانسته است با آغوش گرم و فراخ و با تحمل سختی ها و کمبودها، این خانواده بزرگ را به سر منزل مقصود برساند، باید تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، ادامه داد: بی شک نفس قدسی و روح بلند حضرت امام(ره) بر این نهاد عنایت دارد و خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم در هر نقطه از استان، نام، پرچم و نگاه بلند و باکرامت کمیته امداد در کنار محرومان حاکم است.
ثقتی، با اشاره به اینکه تکلیف اصحاب رسانه برای همراهی با این مجموعه کاملاً مشخص است، عنوان کرد: به زودی مرکز نیکوکاری تخصصی اصحاب رسانه به عنوان بازویی برای ترویج سنّت حسنه نیکوکاری و جمع آوری کمک های انسان دوستانه اهالی رسانه برای کمک به محرومان را در استان راه اندازی خواهیم کرد.
در ادامه این مراسم حمیدرضا امام پناهی “فرماندار شهرستان رشت” نیز ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد در راستای تلاش برای رفع محرومیت و توانمندسازی محرومان، گفت: با توجه به روایات و احادیث آنچه که برای انسان باقی و ماندگار است، انفاق، احسان و عمل خیر هست و بی شک توفیق خیّر بودن به هر شخصی عنایت نمی شود.
فرماندار رشت با ابراز خرسندی از حضور در جمع خیّرین و نیکوکاران، گفت: وجود شما عزیزان برای ایران عزیز اسلامی یک نعمت و غنیمت است و امیدوارم خداوند عمل حسنه شما عزیزان را که مشکلات ایتام و خانوده های محروم را با هدایتگری کمیته امداد رفع می کنید، قبول نماید. گفتنی است در پایان مراسم از خیّرین حاضر در جلسه با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرکل کمیته امداد گیلان تجلیل به عمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.