×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهره برداری از آسفالت معابر روستای کهنه رود پشت

گیلان پیام/ مهندس دائمی در این آئین گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان یکی از نهادهای برخاسته از نظام جمهوری اسلامی، در طول فعالیت خود اقدامات موثر و ارزشمندی را در روستاها و برای ساکنین محروم آنها انجام داده است و در حال حاضر شاهد به ثمر رسیدن این فعالیتها و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی از روستاها هستیم.
فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امر عمران و آبادی روستاهای کشور بشمار می رود که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر کشور به انجام می‌رسند.
این فعالیت ها با اهداف سند چشم انداز توسعه کشور که به عنوان سند توسعه ملی محسوب می‌گردد نیز هم راستا می‌باشند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: پروژه اجرای آسفالت معابر روستای اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد ریال با استفاده از اعتبارات دهیاری، ملی و قیر رایگان در ۴۸۰۰ متر مربع اجرا گردید.
مهندس دائمی گفت: یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه عمران روستایی، بهسازی محیط روستا‌ها و اجرای طرح هادی روستایی است که از محل اعتبارات ملی، استانی، قیرمشارکتی و همچنین مشارکت دهیاری‌ها اجرا می شود.
وی به نقش اساسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه روستاها و محرومیت زدایی اشاره کرد و بیان داشت: مشارکت و همکاری دهیاران با بنیاد مسکن در اجرای طرح هادی روند اجرای طرح ها را تسریع می بخشد واین مشارکت به بنیاد مسکن که کمک زیادی می نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.