×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تحقق صدور اسناد مالکیت روستایی در سال ۱۴۰۰

گیلان پیام/مهندس حامد دائمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان به جهت تعامل مثبت، سازنده و همکاری تنگاتنگ با مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان که منجر به تحقق سهمیه صدور اسناد مالکیت روستایی گردید، تقدیر و تشکر نمودند و با برشمردن فواید صدور سند بویژه برای روستائیان ابراز داشت: در سال گذشته تعداد ۵۶۴۵ برگ سند مالکیت روستایی و ۶۵۱ برگ سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت با همکاری ثبت اسناد و املاک صادر و تحویل مالکان گردید.
وی ابراز امیدواری کرد با همین تعامل و همکاری و تلاش بیش از پیش در امر خدمت رسانی به مردم بویژه قشر روستایی، موجبات رضایت مردم که همان رضایت خداوند است فراهم گردد.
درادامه محمد نوذری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از مدیرکل و مجموعه همکاران بنیاد مسکن استان از تعامل و کمک همه جانبه بنیاد مسکن در راستای خدمت به مردم تقدیر و تشکر نمود و تعامل و همکاری همه جانبه دو دستگاه را عامل مهم در تحقق اهداف مدنظر دانست.
ایشان همچنین با اشاره به وظایف اداره ثبت اسناد و املاک، گزارش مبسوطی از روند صدور سند مالکیت برای اشخاص در حمایت از روستائیان ارائه نمود.
وی نیز با برشمردن فواید سند مالکیت، از مدیران اداره ثبت و بنیاد مسکن خواست با تعامل بیش از پیش نسبت به سند دار شدن املاک، اقدام نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.