×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اطلاعیه

بر اساس اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی ظرفیت بلیط فروشی دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا تکمیل شد.
گیلان پیام/ روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی طی اطلاعیه ای ، اعلام کرد ظرفیت بلیط فروشی دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا تکمیل شده و از ساعت ۳۰/۱۰ صبح بلیط فروشی انجام نمی شود و بلیط فروشی بصورت دستی در محل استادیوم انجام نمی شود و درب استادیوم از ساعت ۱۴ جهت ورود هواداران باز خواهد شد.
هوادارانی که از طریق سایت رسمی باشگاه بلیت تهیه کردند اما فایل بلیت به دلیل ازدحام زیاد و شلوغی سرور سایت برای آنها ارسال نشده نگران نباشند ، نام و تعداد بلیت آنها در سامانه بلیت فروشی ثبت شده و می توانند با در دست داشتن کارت ملی و واکسیناسیون و نفرات همراه به محل استادیوم مراجعه نمایند .
هوادارانی که بلیت تهیه کرده اند با در دست داشتن پرینت فایل بلیت ، کارت واکسیناسیون (با دریافت حداقل دو دوز واکسن) و کارت ملی در محل استادیوم حاضر شوند . هواداران محترم لطفاً جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت ، حداقل ۱ ساعت زودتر از آغاز بازی در محل استادیوم حضور داشته باشند .
لطفاً عزیزان و هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشدند جهت جلوگیری از ازدحام در شرایط پاندمی ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه ، در محل استادیوم تختی بندرانزلی تجمع نفرمایند و از طریق گیرنده های تلویزیون مسابقه را تماشا نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.