×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساختمان اداری شعبه توزیع برق سادات محله افتتاح شد

گیلان پیام/ در ابتدای مراسم افتتاح این پروژه سیدکاظم دلخوش اظهار داشت : شهرستان صومعه سرا باوسعتی معادل ۵۸۸ کیلومتر مربع قریب به ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و از شهرستانهای پرجمعیت استان گیلان قلمداد می شود.
وی تاکید کرد: باتوجه به جمعیت بالای شهرستان و پراکندگی جمعیت در مناطق شهری و روستایی، خدمت رسانی به اهالی و ساکنین این شهرستان به بهترین شکل ممکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نماینده مردم صومعه سرا ضمن تشکر از تلاش های امور توزیع برق این شهرستان افزود: اهمیت برق پایدار و مطمئن در زندگی امروزه غیرقابل انکار است و تلاش مسئولین این شهرستان همراهی با زحمتکشان صنعت برق برای رفع تمامی مشکلات موجود در این عرصه است.
دلخوش ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در عرصه خدمت رسانی گفت : با توجه به موقعیت جغرافیائی سادات محله و گسترش ساخت و ساز ، افزایش مشترکین و گسترش شبکه جدید توزیع برق در این ناحیه احداث شعبه توزیع برق سادات محله برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم شریف این منطقه امری ضروری بود که بحمد ا… امروز و مقارن با ایام الله مبارک فجر شاهد افتتاح آن می باشیم .
در ادامه محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : همزمان با ایام الله مبارک فجر ۱۱۹پروژه برقرسانی امور توزیع برق شهرستان صومعه سرا با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد ریال شامل طرح های اصلاح و توسعه شبکه،تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار،افزایش قدرت ترانسفورماتورهای موجود و نصب ترانسفورماتور جدید با افتتاح و بهره برداری از پروژه ساختمان اداری شعبه توزیع برق سادات محله صومعه سرا با اعتباری معادل۳ میلیارد ریال بصورت نمادین آغاز شده است .
وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق گیلان طی دوسال اخیر اقدامات بزرگ و قابل توجه ای به انجام رسانده است که از جمله آنها می توان به اجرای طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار و طرح افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط اشاره کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در سال گذشته ۵۲ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان صومعه سرا با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال جاری نیز تا کنون بیش از ۶۸ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری قریب به ۹۱ میلیارد ریال جایگزین شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از همراهی مردم و مسئولین اضافه کرد: شهرستان صومعه سرا بیش از ۷۳ هزار مشترک برق دارد که شعبه توزیع برق سادات محله قریب به ۷هزار مشترک از کل مشترکین شهرستان صومعه سرا را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.
گفتنی است سید جلال سید محمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا ،مهندس مهدی داداشی مدیرتوزیع برق شهرستان صومعه سرا و جمعی از مسئولین محلی این منطقه نیز در آیین افتتاح ساختمان اداری سادات محله حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.