×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری دومین رویداد استارتاپی پازل کارآفرینی ویژه دانشجویان مددجوی کمیته امداد گیلان

گیلان پیام/ عباس اهرابی با اعلام این خبر، گفت: این دوره در راستای اجرای سیاست های کلان سازمان و همچنین با توجه به رویه تحولی این نهاد در ایجاد اشتغال پایدار با بهره مندی از ظرفیت مشاغل خلاقانه و دانش بنیان، برگزار می گردد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد، آموزش و کمک به راه اندازی کسب و کارهای نوین و همچنین شناسائی ایده های خلاقانه در این حوزه می باشد.
وی افزود: انتقال تجربیات مربیان موفق کسب و کار و حمایت از ایده­ های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار موفق از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
اهرابی، با اشاره به نهادهای همکار در برگزاری این رویداد، عنوان کرد: این دوره با همکاری مرکز رشد دانشگاه گیلان، پارک علم و فناوری و بنیاد علمی نخبگان برگزار می گردد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با بیان اینکه این رویداد در دو مرحله اجرا می گردد، اضافه کرد: مرحله پیش رویداد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه، با حضور ۱۴۳ دانشجوی مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان و با محورهای ترویج فرهنگ کار و تلاش، آشنائی با مفاهیم حقوقی کسب وکار، آشنائی با فنون بازاریابی در کسب و کار، شنااخت بوم کسب و کار، تیم سازی و انجام امور مشارکتی در سرمایه گذاری، توسعه فردی و چگونگی فرآیند تبدیل ایده تا اجراء، برگزار شد.
اهرابی، ادامه داد: رویداد اصلی در روزهای ۴ و ۵ اسفندماه برگزار می گردد.
وی، در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور راه اندازی مشاغل دانش بنیان با مشارکت مؤسسه دانش بنیان برکت تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری مشارکتی نیز انجام خواهد داد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.