×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مهمترین اولویت مدیریت درمان تامین اجتماعی ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیمه شدگان تامین اجتماعی است

گیلان پیام/در این جلسه دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان برای توسعه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیمه شدگان، نیازمند توسعه تختهای بستری است اظهار داشت با توجه به فضای فیزیکی مطلوب در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) توسعه تختهای بستری این بیمارستان از۲۰۰ تخت بستری به ۳۰۰ تخت ازاولویت های توسعه ای این مدیریت بعد از راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود خواهد بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به بخش شیمی درمانی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت افزود با توجه شرایط استان و نیاز بیماران شیمی درمانی برای ادامه درمان خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به این بخش و همچنین توسعه تخت های بستری به خصوص در بخش تخصصی و فوق تخصصی شد.
در ادامه جلسه دکتر سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نقش مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی در سطح استان اشاره نمود و اظهار داشت تعامل و ارتباط دوسویه بین دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان می تواند در توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی برای مردم استان موثر و مهم باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه می توانیم از ظرفیتهای موجود دو طرف به نفع مردم استان بهره بگیرم تاکید نمود دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان می توانند در تبادل نیروهای متخصص و فوق تخصص به منظور پوشش مراکز درمانی با هم همکاری و تعامل داشته باشند . ایشان تصریح نمود نشست های هم اندیشی بین کارشناسان دو طرف به منظور اصلاح فرایندها می تواند در فرایند خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی استان موثر باشد.
دکتر سالاری با بیان اینکه دانشگاه، مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی را جدا از خود نمی داند افزود حوزه درمان استان را باید یکی بدانیم تا از این طریق بهترین خدمت به مردم استان ارائه شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.