×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تریبون نمازهای باشکوه جمعه نقش پررنگی در بسط فرهنگ مدیریت مصرف دارد

گیلان پیام/هنرمند گفت: در راستای عملیاتی سازی برنامه ­های ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق وزارت نیرو تلاش می شود از ظرفیت های فرهنگی و دینی استان گیلان برای بسط آموزه های مدیریت مصرف برق استفاده شود.
وی افزود: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی ضمن مکاتبه با ائمه جماعات و هیأت های امناء مساجد سراسر استان، زمینه لازم برای ترویج این فرهنگ حسنه را در جامعه با انجام سخنرانیهای کوتاه مابین صلاتین و همچنین تریبونهای نماز جمعه وجماعات فراهم کرده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: تابستان سالجاری شرایط بحرانی را برای صنعت برق کشور فراهم آورد زیرا با شروع زودهنگام افزایش دما در کل کشور و تداوم این شرایط، تراز بین تولید و مصرف برق از بین رفت، بگونه ای که در بسیاری از روزهای تابستان ۱۴۰۰ شکاف بالغ بر ۱۱ هزار مگاواتی بین تولید برق در نیروگاهها و نیاز مصرف برق در کل کشور شاهد بودیم.
هنرمند تاکید کرد: تلاش تمامی کارکنان صنعت برق کشور تامین برق پایدار در تمام طول سال است و همراهی مردم نقشی پررنگ در این زمینه دارد.
وی درپایان اظهار داشت: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir یا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن جامع و کار بردی از مزایای آن استفاده کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.