×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حدود ۹۶ درصد کارفرمایان منجیلی لیست حق بیمه را بصورت اینترنتی به تامین اجتماعی ارسال می نمایند

گیلان پیام/علی اصغر جباری رئیس تامین اجتماعی شعبه منجیل در آستانه ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی ، با گرامیداشت و تبریک این مناسبت به تمامی بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارفرمایان ، طی گزارشی اظهار داشت : بیش از ۲۸۲۰۰ نفر از جمعیت شهرستان در حوزه جغرافیایی رودبار و منجیل تحت پوشش تامین اجتماعی منجیل قرار دارند .
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۳۹۹ تعداد ۵۸۶۳ بیمه شده اجباری ، ۱۳۴۸ بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و ۸۰۳ کارگر ساختمانی بزرگترین گروههای بیمه شدگان تحت پوشش این شعبه بودنه اند افزود : در کنار این بخشها ، اقشار راننده با ۶۰۹ نفر ، بافنده با ۱۰۱ نفر و بیمه شدگان اختیاری با ۳۲۶ نفر از دیگر افراد برخوردار از حمایتها و تعهدات تامین اجتماعی در منطقه میباشند .
رئیس تامین اجتماعی شعبه منجیل با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار موجود در سال ۱۴۰۰ تعداد بیمه شدگان اصلی شعبه از ۹۰۰۰ نفر گذشته و قریب به ۳۵۰۰ مستمری بگیر نیز در زمره جامعه هدف ما محسوب میگردند .
علی اصغر جباری با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد مستمری بگیران را بازنشستگان با جمعیتی حدود ۲۲۵۰ نفر تشکیل میدهند اظهار داشت : حدود ۳۰ درصد مستمری بگیران را نیز بازماندگان و ۵ درصد را ازکارافتادگان تشکیل میدهند .
وی با بیان اینکه توسعه خدمات اینترنتی و غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان در راستای تحول دیجیتال در سالهای اخیر میباشد اذعان داشت در سال گذشته از تعداد ۱۶۱۳۴ لیست حق بیمه دریافتی از سوب کارفرمایان حدود ۹۶ درصد آن یعنی ۱۵۴۶۳ فقره اینترنتی انجام شده است . رئیس تامین اجتماعی منجیل با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۴۹۰ سند تعهدات کوتاه مدت شامل انواع کمک هزینه ها و غرامتها برای بیمه شدگان صادر گردیده است خاطر نشان ساخت در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۳۲ درخواست غیرحضوری در این حوزه در شعبه به ثبت رسید .
علی اصغر جباری در پایان این گزارش با اشاره به وجود حدود ۱۶۰۰ واحد کارگاهی صنعتی ، تولیدی و صنفی خدماتی در حوزه عملکرد این شعبه از بدهی ۲۷۵ میلیارد ریالی کارفرمایان منطقه به تامین اجتماعی خبر داد . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.