- نویسنده : مدیر وبسایت
- 08 شهریور 1400
- کد خبر 10731
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای ارتقای فرآیند های پاسخگویی سازمان به مخاطبین ، نظرسنجی از مخاطبین سازمان از طریق سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان (CRM) به صورت مکانیزه انجام می گیرد ، که براساس یافته های بدست آمده از این سامانه بیمه شدگان و مخاطبین مراجعه کننده به ۱۳ مرکز درمانی ملکی در سطح استان و بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) نزدیک به ۹۰درصد اعلام رضایت نسبت به خدمات دریافت شده داشته اند.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان تاکید نمود: بیمه شدگانی که از مراکز ملکی تامین اجتماعی استان خدمات درمانی دریافت می نمایند ، پیامکی حاوی لینک نظرخواهی ارسال می گردد که بیمه شدگان عزیز می توانند با اعلام نظرخویش نسبت به خدماتی که دریافت نموده اند مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را در ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی یاری نمایند.
دکتر قنبرپور راههای ارتباط با سامانه پاسخگویی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی CRM را تشریح نمود و افزود: بیمه شدگان و مخاطبین سازمان می توانند از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰ ، پیامک ۱۰۰۰۱۴۲۰و پورتال سامانه ۱۴۲۰٫tamin.ir پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت خویش را نسبت به خدمات مدیریت درمان و همچنین کلیه خدمات سازمان مطرح نمایند. کارشناسان این بخش طبق ضوابط تعریف شده در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات و درخواستها مطرح شده خواهند بود./انتهای پیام