×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آمادگی شرکت توزیع برق گیلان در مقابل بحران گرما / تمامی همکاران عملیاتی در حالت آماده باش شبانه روزی قرار دارند

گیلان پیام/هنرمند ضمن عذرخواهی از شهروندان و مشترکین گیلانی بعنوان عضو کوچکی از خانواده صنعت برق کشور، به دلیل خاموشی های سراسری افزود: با توجه به گرمای زودرس هوا، کاهش نزولات جوی و کاهش تولید برق در نیروگاههای برقابی ، استخراج رمزارزها و… صنعت برق کشور با شرایط ویژه ای مواجه شده است و مصرف برق نسبت به سال گذشته در استان بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: در برخی مناطق با توجه به انباشت فرسودگی شبکه طی سالیان اخیر و افزایش تعداد مشترکین ممکن است شاهد خاموشی ها یا مشکلاتی از قبیل ضعف برق باشیم که تلاش بر رفع این مشکلات در کمترین زمان ممکن است.
هنرمند تاکید کرد: پیش از شروع فصل گرما و با تدابیر اندیشیده شده تلاش شد با توجه به امکانات و اعتبارات، موجود امورها و ادارات تابعه شرکت تجهیز و آماده مواجه با این بحران باشند و از ابتدای شروع گرمای بی سابقه در استان، تمامی نیروهای عملیاتی این شرکت و حتی پیمانکاران طرف قرارداد در آماده باش ۲۴ ساعته قرار دارند.
وی عنوان کرد: پایش و نظارت کامل شرایط برق در استان با هماهنگی امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق توسط معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و سایر معاونت های ذی ربط بصورت روزانه در حال انجام است و هم اکنون در کل استان بیش از ۱۶۵ اکیپ عملیاتی با تجهیزات و امکانات لازم جهت واکنش سریع در صورت وقوع ناپایداری شبکه های برق آماده خدمت رسانی به هم استانی های شریف می باشند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: تامین برق پایدار و مطمئن برای تمامی مشترکین ، اصلی ترین اولویت شرکت می باشد ودر همین راستا جهت افزایش پایداری شبکه های برق از ابتدای سال ۹۹ دو طرح بزرگ و جهادی افزایش تاب آوری و همچنین طرح جایگزینی شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار در سطح استان آغاز شد و با اتمام موفقیت آمیز فاز اول دو طرح مذکور، در سال جاری فاز دوم آنها با جدیت در حال اجرا می باشد.
هنرمند افزود: درکل کشور و بمنظور جلوگیری از فروپاشی و آسیب گسترده شبکه های برق ناگزیر به مدیریت اضطراری بار هستیم که جداول خاموشی در شرکت توزیع برق استان تهیه و در سایت اینشرکت بارگذاری شده است.
وی در انتها تصریح کرد : راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir همچنین مراجعه به کافه بازار دانلود این اپلیکیشن و از خدمات جامع آن استفاده کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.