×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی مدیران عامل و معاونین شرکت توزیع برق گیلان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

گیلان پیام/ در این جلسه دکتر محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت : بخش عمده ای از برنامه های مدیریت مصرف مربوط به همکاری صنایع در هر استان می باشد و در گیلان نیز در ادوار گذشته تفاهم نامه هایی با صنایع و سایر مشترکین مصارف سنگین استان منعقد و مشوق هایی نیز در این زمینه تعیین شده است .
وی تاکید کرد: طی تفاهم نامه های ذکر شده در سال ۹۹ ، ۵۶۲۴ تفاهم نامه با مشترکین منعقد گردید که از این تعداد ۲۲۲۵ مشترک با توزیع برق گیلان همکاری کردند بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت بار مصرف به این مشترکین در قالب تخفیف بهای برق مصرفی اختصاص یافت .
هنرمند افزود: عطف به عقد تفاهم نامه ها و همکاری های صورت پذیرفته در سال ۹۹ مجموعا شاهد کاهش ۱۰۵ مگاوات مصرف برق در استان بودیم و در سالجاری نیز تا کنون ۹۳۸۲ تفاهم نامه با مشترکین در تعرفه های مختلف منعقد شده است.
همچنین در این جلسه مهندس دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از آمادگی این سازمان برای همکاری در مدیریت اضطراری بار تابستان خبر داد و برخی انتظارات سازمان مطبوعه خود برای تعامل هرچه بهتر در این طرح را ارائه کرد.
همچنین معاونین و مدیران حاضر در جلسه هریک به بحث و گفتگو در خصوص سابقه اجرا و انعقاد تفاهم نامه ها و همچنین برنامه های آینده برای همکاری مناسب و نتیجتاً گذر از تابستان با کمترین مشکل برای مردم و صنایع پرداختند.
گفتنی است طبق اعلام شرکت توانیر میانگین مصرف کل کشور ۵۵ هزار مگاوات است که در تاریخ ۲ خرداد مصرف کل کشور به عدد ۵۴٫۵۰۰ مگاوات رسید و در صورت عدول از سقف مصرف در کل کشور ، نیروگاههای تولید برق با مشکلات اساسی مواجه خواهند شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.