×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

به گزارش گیلان پیام، وی افزود: ویژه برنامه های «نوروز دوخان» ساعت ۱۳:۳۰ و «سین اول ۱۴۰۰» هر شب ساعت ۲۰ در ۱۵ قسمت و تاک شوی « سال صفر » از سوم فروردین در هفت قسمت هر شب ساعت ۲۴ از شبکه های اجتماعی سازمان پخش می شوند.
محمدی گفت: این برنامه ها شامل اجرای موسیقی، استندآپ کمدی ، تقلید صدا ، گفتگو با چهره ها و قصه گویی گیلکی معرفی آداب و سنن گیلان و رشت گردی می باشند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی دربست بهار خاطرنشان کرد: این مسابقه در سه بخش سبزه آرایی، سفره هفت سین و تخم مرغ رنگی برگزار می شود و در پایان در قالب پویش مجازی دربست بهار تصاویر ارسالی همشهریان در صفحات اجتماعی سازمان تقدیم نگاه شهروندان می شود.
محمدی با تبریک میلاد امام زمان (عج)تصریح کرد: ویژه برنامه رادیویی «تمنای ظهور» همزمان با جشن نیمه شعبان در نهم فروردین ماه از صفحات اجتماعی سازمان پخش می شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ، نورافشانی آسمان شهر در شب میلاد حضرت مهدی موعود و ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های سازمان در ایام نوروز عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انواع کلیپ های شاد استقبال از بهار و نوروز با آیتم های جذاب و متنوع توسط سازمان تهیه شده است تا اوقات شاد و دلنشینی را برای هم وطنان در سال جدید رقم بزنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.