×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
لزوم مشارکت واحدهای صنفی در اجرای طرح جمع آوری پسماند خشک از مبدا تولید

جلسه مشترک مدیریت سامانه جمع‌آوری پسماند خشک از مبدا تولید با حضور «جلال‌الدین محمد شکریه» رییس اتاق اصناف استان گیلان، نمایندگان شرکت سرمایه‌گذار(گروه فن‌آوا) و «مرتضی عاطفی» رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت در محل سازمان سرمایه‌گذاری برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام،مهندس عاطفی در این جلسه به تشریح چگونگی روند اجرای این پروژه دانش‌بنیان با استفاده از تلفن همراه، در انعقاد تقاهم‌نامه فی مابین شهرداری رشت وشرکت سرمایه‌گذار و لزوم مشارکت واحدهای صنفی در اجرای آن پرداخت.
رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت اجرای کارشناسانه طرح تفکیک از مبداء و جمع‌آ‌‌و‌ری زباله‌های خشک به صورت علمی و با مشارکت مردمی گفت: در قالب این طرح یک سطل زباله با کد QR به‌صورت رایگان تحویل خانواده‌ها می‌شود تا زمانی که از زباله‌های خشک پر شد با ارسال پیامی به شرکت فن‌آوا، در روز و ساعت مشخص پسماندهای خشک از مردم جمع‌آوری شود.
وی ضمن برشمردن اهمیت اجرای درست و دقیق این طرح افزود: پروژه مذکور هم برای شهر و هم برای مردم آورده‌های تاثیرگذاری دارد.
عاطفی با اشاره به وضعیت جایگاه دفن زباله سراوان و ضرورت کاهش حجم زباله در این محل بر تسریع روند اجرایی پروژه تاکید کرد.
در پایان این جلسه «شکریه» با تقدیر از شهرداری رشت در خصوص اجرای پروژه مذکور به‌منظور بهبود وضعیت جمع‌آوری پسماند شهر رشت گفت: اتاق اصناف و واحدهای مرتبط با آن با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، آماده هرگونه همکاری با شهرداری رشت و شرکت سرمایه‌گذار جهت بهبود روند اجرایی طرح است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.